tirsdag den 4. november 2014

Relaxing

Untitled #43


Hey Piger!

kender i et når man bare sidder og slapper fuldstændig af, og når husker man lige at man har lektier for! arhhh, det skete lige for mig for en 1 time siden. Jeg hader bare nogen gange den nye skolereform, også fordi det er ikke det samme hele landet rundt, fx. en skole tæt på mig, har ca til kl. 3 hver dag og de får aldrig lektier for, og så er der mig som går i skole til klokken 3-4 hver dag og stadig får store lektier for. Heldigvis er jeg færdig og nu sidder jeg bare og ser youtube videoer ( lige nu elsker jeg " The ellen show ") , og skiver med jer. Jeg tror snart at min far kommer hjem, så skal vi se Modern family med min familie, kan virkelig godt anbefalde at i skal se det med jeres familie, det kan være en smule akavet men det er ikke slemt. 

XOXO








Ingen kommentarer:

Send en kommentar