tirsdag den 4. november 2014

Favorites at the moment...

Shower gel - hema / balsam - loreal / Shampoo - milk_shake / hårolie - schwarskopt / Demo - Nivea / mascara - lancome / øjnskyggepalette - Makeup mekka /parfume - Lancome / rød læbestift - Elf / endnu en Mascara - maybeline / en trejde marcare - Makeup Mekka / pudder - Rimmel


Hey Piger!



Jeg tænke at jeg ville vise jer mine favoritter gennem hele året. da jeg har naturlige krøller og derfor har meget volumen bruger også en balsam som gør at min volumen forsvinder lidt så jeg ville nok ikke anbefale det til jer som allerede mangler volumen, men milk_shake laver tilgængel er deres shampoo fantastisk. I kender nok allerede noget af makeup´en, så det vil jeg ikke gå ind i, men jeg vil tilgælgel gerne anbefalde elfs læbestift, som faktisk ( som ikke så mange andre ) bliver siderne på i 5 timer og føles fantatisk på læberne, som en god læbebalsam.


Nu skal jeg tilgængel spise så,

XOXO





Ingen kommentarer:

Send en kommentar